Termeni și Condiții Spălătorie textile – covoare
Acest regulament are valoare de contract între TERRA CLEAN SERVICE SRL numit Prestator şi beneficiar numit Client considerându-se acceptat de comun acord la momentul primirii bonului de comandă.
Durata de execuție a serviciilor prestate este între 2 – 7 zile lucrătoare.
Pentru covoare determinarea suprafeței se efectuează la punctul de lucru. Covoarele cu dimensiune mai mică de 1 mp se taxează ca bucată de 1 mp. Plata se va face la momentul returnării.
Prestarea serviciilor de curățare a produselor predate se face conform instrucțiunilor date de producător (eticheta cu semnele convenționale). Clientul este responsabil să îl informeze pe Prestator dacă produsele sunt sensibile la anumite tipuri de spălare sau detergenți. În cazul în care obiectul predat nu are etichetă cu instructiuni de curățare, eticheta nu este lizibilă sau eticheta indică: spălare chimică, spălare fără apă, condiții speciale de curățare, prestatorul va efectua serviciile doar cu acordul și răspunderea clientului.
Articolele din fibră naturală, lână, mătase sau blană naturală sau cele care conțin componente din aceste materiale pot suferi modificări de structură, culoare, dimensini. Curățarea lor se va face cu acordul si pe răspunderea clientului.
Clientul își asumă răspunderea pentru produsele deteriorate predate Prestatorului. Dacă Clientul solicită spălarea articolelor textile /covoare într-un mod contrar opiniei specialistului sau indicațiilor de pe etichetă, aceasta se va face pe riscul său. Dacă produsele predate își modifică dimensiunile sau se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (defecțiuni provenite din insuficientă rezistență a țesăturii, a cusăturilor, coloranților, etc.) Prestatorul este absolvit de răspundere.
Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru petele dificile care nu ies în urma proceselor de curățare (ulei de motor, plastelină, vin roșu, etc.) Prestatorul este absolvit de răspundere in cazul neexecutării prestaţiilor la termen datorită terţilor implicaţi (lipsă energie electrică, lipsă presiune apă, etc.).
În cazul în care clientul nu va ridica articolele în termen de două luni Prestatorul își rezervă dreptul de a dona articolele unor insituții de binefacere, considerându-le abandonate.
Prestatorul nu este considerat răspunzător pentru pierderea, deteriorarea, distrugerea sau furtul unei comenzi, dacă aceste daune sunt generate in urma unei Forţe Majore.
În ceea ce privește uzura articolelor textile- covoare, ambele părți recunosc în principiu o uzură de 30% a obiectelor predate. Prestatorul nu răspunde pentru eventuala rupere a materialului sau pentru deteriorarea nasturilor, fermoarelor, pernuțelor de umeri precum si a obiectelor uitate in buzunare (indiferent de valoarea acestora).
Există posibilitatea ca obiectele cu căptuşeli, întărituri, gulere, manşete, buzunare, etc. foarte murdare şi/sau tocite să nu poată fi curăţate integral. Există posibilitatea că produsul să păstreze un aspect murdar chiar şi după predetaşare şi curăţare/spălare. Articolele care au ca sistem de prindere cu arici, se pot scămoşa în timpul procesului de curăţare.
În cazul deteriorării avansate, pierderii sau furtului produselor aduse în vederea curăţării, din cauze imputabile firmei noastre, se va acordă o despăgubire de 70% din preţul obiectului respectiv, dacă valoarea acestuia poate fi certificată printr-un bon fiscal sau factură. În cazul în care nu se poate face dovada preţului pentru produsul respectiv se va acorda o despăgubire de maxim 2 (două) ori contravaloarea prestaţiei.
Prestatorul poate refuza primirea articolelor în cazul în care aspectul hainelor denotă prezența factorilor de infectie, un aspect respingător sau grad de uzură avansat.
Dacă din lista de tarife lipsește denumirea unui obiect, prețul se va stabili prin comparare cu tariful acelor articole care au aspecte asemănătoare în funcție de cantitatea de muncă depusă.
Restituirea obiectelor curățate se va face pe baza bonului eliberat de firmă, în cazul pierderii acestuia, eliberarea se va face pe baza unui act care confirma identitatea si adresa clientului.
RECLAMAŢII
Reclamaţiile se vor înainta la punctul de lucru din Tulcea, Str. Viticulturii, nr. 2Z1, telefonic la numărul de contact 0371 189 764 sau in scris pe e-mail tcsrom@gmail.com, într-un interval de 24 ore de la momentul primirii articolelor de către Client.
CONFIDENŢIALITATE
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, Prestatorul are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
ACORD PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL
Ca urmare a aplicării reglementarilor GDPR conform regulamentului UE 2016/679, pentru a vă include in baza noastră de date este necesar să ne confirmati în mod explicit acceptul dumneavoastră. Prin plasarea comenzii dumneavoastră către Prestator, vă exprimați acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal, cu respectarea prevederilor legale.
Prestatorul işi rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament fără o notificare prealabilă.